КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ

Мета:
Створення сучасного освітнього простору, що забезпечує якісну підготовку медичних фахівців, здатних ефективно працювати у сучасній системі охорони здоров’я, впроваджувати інновації та відповідати на виклики суспільства.
Ключові напрями розвитку:
1. Якість освіти та інноваційні підходи:
- •впровадження сучасних методів навчання, включаючи симуляційні технології та інтерактивні платформи;
- •посилення міждисциплінарного підходу;
- •використання цифрових технологій;
- •використання штучного інтелекту.
2.Практична підготовка та партнерство з закладами охорони здоров’я:
- •розширення баз практики для студентів, включаючи провідні лікарні та медичні центри;
• запровадження дуальної освіти для ефективного поєднання теорії та практики;
• активна співпраця з науковими установами та міжнародними організаціями.
3. Підвищення професійної компетентності викладачів:
- •підтримка безперервного професійного розвитку педагогів;
- •стажування в ЗОЗ;
- •участь в тренінгах,в тому числі міжнародних;
- •запрошення експертів та практикуючих спеціалістів для проведення лекцій та майстер-класів.
4. Розвиток матеріально-технічної бази:
- •оснащення коледжу сучасним обладнанням для навчальних лабораторій;
- •створення комфортних умов для навчання студентів та роботи викладачів;
- •використання грантових програм та міжнародних ініціатив для покращення інфраструктури;
5. Міжнародна співпраця та інтеграція у світовий освітній простір:
- •участь у міжнародних програмах обміну студентами та викладачами;
- •запровадження програм навчання, що відповідають міжнародним стандартам;
- •співпраця з закордонними освітніми та медичними установами;
6. Формування професійних та етичних цінностей:
- •виховання відповідального ставлення до професії та дотримання етичних норм;
- •підготовка фахівців з акцентом на розвиток комунікативних навичок та емпатії;
- •розвиток студентського самоврядування та волонтерських ініціатив;
7. Забезпечення безперервного професійного розвитку випускників:
- •підтримка системи післядипломної освіти та підвищення кваліфікації;
- •створення освітніх програм, що відповідають актуальним запитам ринку праці;
- •запровадження системи сертифікації за спеціалізованими напрямами.
8. Розвиток студентського самоврядування та волонтерських ініціатив:
- •підтримка активної громадянської позиції здобувачів освіти, розвиток лідерських якостей та формування культури відповідальності;
- •створення можливостей для участі студентів у прийнятті рішень щодо освітнього процесу, організації навчальних і соціальних заходів;
- •розширення волонтерських програм, зокрема у сфері медичної допомоги, реабілітації та підтримки вразливих категорій населення (ветеранів, осіб з інвалідністю, пацієнтів хоспісів тощо).
- •співпраця з громадськими організаціями, міжнародними партнерами та медичними установами для залучення студентів до соціально значущих проєктів;
- •впровадження ініціатив, спрямованих на професійний розвиток майбутніх фахівців через реальні практичні кейси та взаємодію з суспільством.
- Очікувані результати:
- •висока якість підготовки медичних фахівців, адаптованих до сучасних умов роботи;
- •підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці.
- •покращення рівня медичних послуг через ефективну підготовку кадрів;
•зміцнення позицій коледжу як провідного навчального закладу у сфері медичної освіти.
Вакантні посади: вихователь гуртожитку, лаборант, сестра медична.
Історія Київського медичного коледжу ім. П.І.Гаврося розпочинається 29 листопада 1939 року, коли з метою підготовки військових фельдшерів було засновано Київське військово-медичне училище. Першим директором став Павло Ілліч Гаврось, військовий лікар І рангу, очолював навчальний заклад впродовж 32 років, в честь якого на фасаді коледжу розміщена меморіальна дошка.







ПРИКЛАДОМ ДЛЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ НАЗАВЖДИ СТАЛИ ВИПУСКНИКИ КОЛЕДЖУ.








Коротка інформація ПРО НАС
